راه اندازی کافی شاپ رستوران و کترینگ در ایران

خدمات مشاوره ای به کافی شاپ ها و رستوران ها

راه اندازی کافی شاپ رستوران و کترینگ در ایران

خدمات مشاوره ای به کافی شاپ ها و رستوران ها

  • ۰
  • ۰

جشنوراره و سمینار جهانی هتل داری ، رستوران داری و کافی شاپ داری در دبی

آداب نوین میزبانی بین الملل

بزرگترین سمینار جهانی هتل داری ، رستوران داری و کافی شاپ داری در دبی

http://www.coffeeeshop.com/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1/image?view=image&format=raw&type=img&id=367

آموزش هتل داری | آموزش رستوران داری | آموزش کافی شاپ داری | آموزش بین المللی | مدرک معتبر جهانی | مدرک معتبر کافی شاپ

این مطلب را در گوگل محبوب کنید  


مقدمه:
در اقتصاد نوین جهانی توریسم و جهانگردی نقش بسزایی در رشد اقتصادی و فرهنگی کشورهای توسعه یافته ایفا می کندو لازمه ارتقاءسطح گردشگری در جوامع، افزایش امکانات و زیر ساخت های  اساسی این صنعت و نیز شناسایی توانمدی ها و جاذبه های طبیعی و فرهنگی آن کشور است.
در این راستا، کشور عزیزمان ایران با توجه به دارا بودن ظرفیتهای عظیم بالقوه در عرصه های فرهنگی طبیعی و باستانی برای جذب سرمایه های توریستی و اهمیت ارتقاء امکانات پذیرایی و گردشگری در کشورمان و با توجه به فعالیت های اخیر دست اندرکاران حوزه توریسم و گردشگری ایران برای ثبت معنوی مهمان نوازی ایرانی در سازمان یونسکو و سازمان جهانی گردشگری ،گروه بین الملل پیشگامان ضمن اعلام حمایت از این حرکت ارزنده به عنوان بزرگترین مجری همایش های داخلی و برون مرزی کشور بر خود واجب می داند در معرفی این ثروت ملی و همچنین ارتقا سطح دانش مسئولان و فعالان عرصه توریسم( هتل داری ، رستوران داری،تشریفات و......)نسبت به برگزاری همایش ها و رویدادهای مرتبط اقدام نماید.به همین منظور این مجموعه اقدام به برگزارسمینار  جهانی آداب نوین میزبانی بین الملل(MIHE2014)در شهر دبی نموده است.
کلیات:
به استحضار می رساند در نظر است از تاریخ 30 مهر لغایت 3 آبان 1393 (22-25 اکتبر2014) در امارات متحده عربی (دبی، سالن هتل Crowne  Plaza) با دعوت از اساتید و چهره های صاحب نام ملی و بین المللی در صنعت گردشگری، هتل داری و مدیریت رستورانی درمراسمی به عنوان " آداب نوین میزبانی بین الملل" با رویکرد اعطای نشان عالی میزبانی و تشریفات در قالب کنفرانس و کارگاه های عملیاتی به واکاوی ابعاد نوین میزبانی بپردازد.
برخی از مهمترین اهداف و محورهای مورد بررسی در همایش:
1        تشریفات دیپلماتیک
2        متدهای سرویس دهی نوین و کلاسیک
3        کسب دانش برای اداره و مدیریت صحیح و مناسب یک هتل ، رستوران و موارد مشابه
4        توانایی تقسیم کار در انواع موسسات پذیرایی ،رزرواسیون ،منوشناسی و منو نویسی
5        پذیره و رزواسیون
6        شناخت و خرید وسایل و تجهیزات لازم و موسسات
7        ملزومات غذاییو ارائه اطلاعات از رژیم های خاص
8        طرز استفاده از ابزارها و شرکت در تمرین ها و فرهنگ استفاده از قوانین متداول تشریفات
9        مدیریت ارتباط با مشتری
10      مدیریت سرویس رستوران
امکانات و خدمات:
1     دریافت نشان عالی میزبانی  (MIHE 2014)
2      حضور در فرآیند مشاوره و ارزیابی بین المللی براساس استانداردهای جهانی SFBB و Business Hotel
3     حضور در کارگاه آموزشی آداب نوین میزبانی
4     اعطاء گواهینامه رسمی بین المللی (Quality Assessment Lia (QAL انگلستان
5     اهدای گواهینامه رسمی اجلاس به امضا اساتید
6     حضور در کتاب ویژه مراسم
7     درج لوگوی مجموعه بر روی فراخوان های مراسم ( استند محل عکسبرداری ،بنر  و .....)
8     ارائه مستندات مراسم شامل DVDفیلم و عکس
9     4 روز و 3 شب اقامت در هتل Movenpick Deira
10    بلیط رفت و برگشت
11    صدور ویزا و ترانسفر فرودگاهی

سوابق اجرایی برخی از اساتید و سخنرانان
دکتر علی محمد بیدار مغز
مدرس رسمی تشریفات کاربردی بین الملل
سخنران مبانی تشریفات در سازمان ملل متحد- نیویورک
متخصص طراحی و ارزیابی مراسم جشنها و سخنرانیهای بین المللی
رایزن اول کادر سیاسی – وزارت امور خارجه
رییس تشریفات نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد
خانم  Nada  Sheshtawy
19 سال مدیریت ارتباطات و برندینگ  هتل Sectormark  2009-2012
مدیر ارتباطات و بازاریابی هتل روتانا دبی 2005-2009
مدیر فروش و بازاریابی هتل تاج 2001 - 2004
مدیر روابط عمومی هتل ریتز کارلتون1999 - 2001
مدیر روابط عمومی هتل مون پیک 1993 - 1995
مدرس موسسه آموزشی هتلداری و اسکان آمریکا
مدرس انجمن مهمان نوازی بریتانیا فوریه 2009
دریافت جایزه    MENA 2014
بهترین بازاریابی و جایزه دستاورد ارتباطات
برنده جایزه سهم برجسته بازاریابی و ارتباطات – خاورمیانه و شرق آفریقا    MARCOM 2005
لوح تقدیر از روتانا هتل توسط معاون رئیس جمهور امارات متحده عربی

جهت کسب اطلاعات بیشتر:

دبیرخانه اجرایی:  42706-021

دبیر اجلاس:  داخلی: 1230 مستقیم:  09101611601   (میثم پیکانی)

مسئول امور اجرایی:  داخلی: 1216 مستقیم:  09357762044 (رضا روحی)

گروه بین الملل پیشگامان www.Pishgamanint.com

دریافت دعوت نامه حضور در سمینار

http://www.coffeeeshop.com/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1/image?view=image&format=raw&type=orig&id=368

فرم ثبت نام جهت حضور در سمینار

http://www.coffeeeshop.com/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1/image?view=image&format=raw&type=orig&id=369

  • ۹۳/۰۷/۱۳
  • سجاد قیطاسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی