جشنوراره و سمینار جهانی هتل داری ، رستوران داری و کافی شاپ داری در دبی
آداب نوین میزبانی بین الملل
بزرگترین سمینار جهانی هتل داری ، رستوران داری و کافی شاپ داری در دبی
آموزش هتل داری | آموزش رستوران داری | آموزش کافی شاپ داری | آموزش بین المللی | مدرک معتبر جهانی | مدرک معتبر کافی شاپ
این مطلب را در گوگل محبوب کنید
مقدمه:
در اقتصاد نوین جهانی توریسم و جهانگردی نقش بسزایی در رشد اقتصادی و فرهنگی کشورهای توسعه یافته ایفا می کندو لازمه ارتقاءسطح گردشگری در جوامع، افزایش امکانات و زیر ساخت های اساسی این صنعت و نیز شناسایی توانمدی ها و جاذبه های طبیعی و فرهنگی آن کشور است.
در این راستا، کشور عزیزمان ایران با توجه به دارا بودن ظرفیتهای عظیم بالقوه در عرصه های فرهنگی طبیعی و باستانی برای جذب سرمایه های توریستی و اهمیت ارتقاء امکانات پذیرایی و گردشگری در کشورمان و با توجه به فعالیت های اخیر دست اندرکاران حوزه توریسم و گردشگری ایران برای ثبت معنوی مهمان نوازی ایرانی در سازمان یونسکو و سازمان جهانی گردشگری ،گروه بین الملل پیشگامان ضمن اعلام حمایت از این حرکت ارزنده به عنوان بزرگترین مجری همایش های داخلی و برون مرزی کشور بر خود واجب می داند در معرفی این ثروت ملی و همچنین ارتقا سطح دانش مسئولان و فعالان عرصه توریسم( هتل داری ، رستوران داری،تشریفات و......)نسبت به برگزاری همایش ها و رویدادهای مرتبط اقدام نماید.به همین منظور این مجموعه اقدام به برگزارسمینار جهانی آداب نوین میزبانی بین الملل(MIHE2014)در شهر دبی نموده است.
کلیات:
به استحضار می رساند در نظر است از تاریخ 30 مهر لغایت 3 آبان 1393 (22-25 اکتبر2014) در امارات متحده عربی (دبی، سالن هتل Crowne Plaza) با دعوت از اساتید و چهره های صاحب نام ملی و بین المللی در صنعت گردشگری، هتل داری و مدیریت رستورانی درمراسمی به عنوان " آداب نوین میزبانی بین الملل" با رویکرد اعطای نشان عالی میزبانی و تشریفات در قالب کنفرانس و کارگاه های عملیاتی به واکاوی ابعاد نوین میزبانی بپردازد.
برخی از مهمترین اهداف و محورهای مورد بررسی در همایش:
1 تشریفات دیپلماتیک
2 متدهای سرویس دهی نوین و کلاسیک
3 کسب دانش برای اداره و مدیریت صحیح و مناسب یک هتل ، رستوران و موارد مشابه
4 توانایی تقسیم کار در انواع موسسات پذیرایی ،رزرواسیون ،منوشناسی و منو نویسی
5 پذیره و رزواسیون
6 شناخت و خرید وسایل و تجهیزات لازم و موسسات
7 ملزومات غذاییو ارائه اطلاعات از رژیم های خاص
8 طرز استفاده از ابزارها و شرکت در تمرین ها و فرهنگ استفاده از قوانین متداول تشریفات
9 مدیریت ارتباط با مشتری
10 مدیریت سرویس رستوران
امکانات و خدمات:
1 دریافت نشان عالی میزبانی (MIHE 2014)
2 حضور در فرآیند مشاوره و ارزیابی بین المللی براساس استانداردهای جهانی SFBB و Business Hotel
3 حضور در کارگاه آموزشی آداب نوین میزبانی
4 اعطاء گواهینامه رسمی بین المللی (Quality Assessment Lia (QAL انگلستان
5 اهدای گواهینامه رسمی اجلاس به امضا اساتید
6 حضور در کتاب ویژه مراسم
7 درج لوگوی مجموعه بر روی فراخوان های مراسم ( استند محل عکسبرداری ،بنر و .....)
8 ارائه مستندات مراسم شامل DVDفیلم و عکس
9 4 روز و 3 شب اقامت در هتل Movenpick Deira
10 بلیط رفت و برگشت
11 صدور ویزا و ترانسفر فرودگاهی
سوابق اجرایی برخی از اساتید و سخنرانان
دکتر علی محمد بیدار مغز
مدرس رسمی تشریفات کاربردی بین الملل
سخنران مبانی تشریفات در سازمان ملل متحد- نیویورک
متخصص طراحی و ارزیابی مراسم جشنها و سخنرانیهای بین المللی
رایزن اول کادر سیاسی – وزارت امور خارجه
رییس تشریفات نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد
خانم Nada Sheshtawy
19 سال مدیریت ارتباطات و برندینگ هتل Sectormark 2009-2012
مدیر ارتباطات و بازاریابی هتل روتانا دبی 2005-2009
مدیر فروش و بازاریابی هتل تاج 2001 - 2004
مدیر روابط عمومی هتل ریتز کارلتون1999 - 2001
مدیر روابط عمومی هتل مون پیک 1993 - 1995
مدرس موسسه آموزشی هتلداری و اسکان آمریکا
مدرس انجمن مهمان نوازی بریتانیا فوریه 2009
دریافت جایزه MENA 2014
بهترین بازاریابی و جایزه دستاورد ارتباطات
برنده جایزه سهم برجسته بازاریابی و ارتباطات – خاورمیانه و شرق آفریقا MARCOM 2005
لوح تقدیر از روتانا هتل توسط معاون رئیس جمهور امارات متحده عربی
جهت کسب اطلاعات بیشتر:
دبیرخانه اجرایی: 42706-021
دبیر اجلاس: داخلی: 1230 مستقیم: 09101611601 (میثم پیکانی)
مسئول امور اجرایی: داخلی: 1216 مستقیم: 09357762044 (رضا روحی)
گروه بین الملل پیشگامان www.Pishgamanint.com
دریافت دعوت نامه حضور در سمینار
فرم ثبت نام جهت حضور در سمینار
- ۹۳/۰۷/۱۳